INNE

Od czego zacząć?

13:53

Cześć!
Nazywam się Lidia i nie mam zielonego pojęcia jak się prowadzi bloga. Jest to mój pierwszy post, a zarazem pierwszy blog, którego będę prowadzić. Od dawna jestem zafascynowana całym tym blogowaniem, ale jakoś nigdy nie miałam odwagi, ani czasu żeby zrobić ten krok dalej. Korzystając z okazji, że są Święta, pomyślałam, że może warto zaryzykować? To nic nie kosztuje, a przecież w efekcie może to być fajna zabawa...

Zawsze zastanawiało mnie to od czego bym zaczęła, jak wyglądałby mój pierwszy post, czy ktoś w ogóle by to czytał, czy jakiekolwiek moje wypociny miałyby chociaż najmniejszy sens? No cóż, zobaczymy...

Czym się zajmuję?
Aktualnie pracuję w zagranicznej firmie, która ma swoją siedzibę w Polsce, jest to praca na pół etatu, dlatego też wyszukuję sobie inne zajęcia, co by się nie zanudzić i podreperować swój domowy budżet. W wolnych chwilach prowadzę również Fanpage pewnych firm, a także biorę udział w konkursach internetowych, których ostatnio pojawiło się od groma. Szczerze mówiąc, konkursy skradły moje serce już wiele lat temu i to chyba już będzie 10 lat od kiedy udało mi się wygrać swoją pierwszą nagrodę przez internet.

Zawsze miałam do tego smykałkę i lubiłam przesiadywać z nosem w komputerze. A to zamawiałam jakieś darmowe gadżety ze stron, a to wypisywałam po różnych firmach, aż wreszcie bardziej zainteresowałam się konkursami i zaczęłam brać w nich udział niemalże nałogowo, a potem biegać od okna do okna w oczekiwaniu na listonosza albo kuriera. Fajna zabawa, ale jaka czasochłonna!

Ostatnio pomyślałam sobie, że może warto byłoby wreszcie założyć tego bloga i podzielić się z innymi osobami swoim szczęściem, a także opiniami na temat tego, co znajduję w paczkach, których tak wyczekuję.. Zauważyłam, że coraz więcej osób tak robi i są z tego bardzo zadowoleni.
Jak to będzie w moim przypadku? Okaże się w najbliższym czasie...

Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto będzie miał ochotę o tym poczytać i moja zabawa z bloggerem nie skończy się jedynie słomianym zapałem i jednym martwym postem pozostawionym na świeżo założonym blogu.

PS. Życzę wszystkim ciepłych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych i mokrego Lanego Poniedziałku;)


Przeczytaj również:

3 komentarze

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biorę udział w konkursach i poluję na darmowe próbki :)
    Domownicy są już przyzwyczajeni, że często coś do mnie przychodzi :D
    Blog zapowiada się ciekawie i dodałam oczywiście do obserwowanych! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa kolejnych postów. Spodobał mi się też ten o pracy nad morzem :) czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń