TESTOWANIE

Testujemy Biedronka: Soczysty wybór na lato - najlepszy sok

20:55

Jakiś czas temu pochwaliłam się na swoim Fanpage, że zakwalifikowałam się do testów Biedronki. Kilka dni później zjawił się kurier z wyczekiwaną paczką. Szczerze mówiąc myślałam, że paczka testera będzie bardziej pokaźnych rozmiarów.



W środku znajdowały się cztery puszki soków o pojemności 330ml w następujących połączeniach smakowych:
Jabłko - Cynamon
Jabłko - Bazylia
Jabłko - Pomarańcza - Grejpfrut - Nektarynka
Jabłko - Śliwka - Truskawka - Czarna Porzeczka



Zaraz po zapoznaniu się z zawartością przesyłki, zrobiłam sobie wstępne szacowanie, który smak najbardziej przypadnie mi do gustu. Takim oto sposobem jabłko-pomarańcza-grejpfrut-nektarynka uplasowała się na pozycji numer 1. Tuż za nią jabłko-śliwka-truskawka-czarna porzeczka, a następnie jabłko-cynamon, za którym nie przepadam i wreszcie prawdziwa bomba czyli jabłko-bazylia. Jako, że jest to jedynie wstępny "ranking" moja ocena może ulec diametralnej zmianie.

Jabłko - Pomarańcza - Grejpfrut - Nektarynka
Na pierwszy ogień poszedł sok, którego smaku najmniej się obawiałam. Mój faworyt okazał się jednak mniej doskonały niż przypuszczałam. Był wręcz nienaturalnie słodki, a zarazem mocno kwaskowaty. Najbardziej wyczuwalne owoce to jabłko i nektarynka, gdzieś tam czuć pomarańczę, ale grejpfruta już zupełnie nie. Chociaż często pijam soki pomarańczowe, ten bardziej przypominał mi słabo rozcieńczony syrop do napojów niż orzeźwiający, letni napój. Chętnie sięgnęłabym po kolejną puszeczkę, lecz podejrzewam, że dolałabym do niej nieco wody mineralnej - i to byłby ten idealny smak, który oceniłabym maksymalnie!
Moja ocena to 6/10

Jabłko - Śliwka - Truskawka - Czarna Porzeczka
Zdecydowanie nie na moje kubki smakowe - śliwka, śliwka i jeszcze raz śliwka. Mdły, kwaskowaty i gorzki. Zupełny niewypał, jak na letnią edycję soków. Nawet po dłuższym czasie pozostawia po sobie niesmak w ustach. Być może znajdzie swoich zwolenników lub już znalazł, za to moje podniebienie niestety nie zaaprobowało tego połączenia...
Jabłko i śliwka? Sorry... nie tego lata.
Moja ocena to 3/10

Jabłko - Bazylia
Chociaż najbardziej obawiałam się właśnie tego smaku, okazał się on idealnym połączeniem. Dobór składników został dokładnie przemyślany. Jabłko wspaniale komponuje się z lekko wyczuwalną dynią i wyrazistą bazylią. Pomimo tego, że bazylia jest mocno wyczuwalna, sok smakuje wbrew pozorom bardzo dobrze. 
Jest orzeźwiający - to najlepszy wybór na lato! Podawałabym go z kostkami lodu.
Moja ocena to 9/10

Jabłko - Cynamon
Totalna porażka. Zwyczajny sok jabłkowy zmieszany z cynamonem. Po jednym łyku zawartość butelki wylądowała w zlewie...
Moja ocena to 1/10



Tak jak wcześniej wspominałam, mój ranking smaków zmienił się diametralnie. Nie sądziłam, że to właśnie jabłko-bazylia podbije moje podniebienie, a jednak... Po degustacji wszystkich czterech smaków stwierdzam, że mix jabłka z cytrusami wcale nie był taki zły i również chętnie zobaczyłabym go na sklepowych półkach. Szkoda, że był taki słodki, mógł zostać faworytem z oceną 10/10. Niestety śliwkę i cynamon omijałabym szerokim łukiem. Jeśli dziwnym trafem pojawią się w sprzedaży, radzę zrobić Wam to samo...

Przeczytaj również:

4 komentarze

  1. Sylwia Surowska29 czerwca 2015 06:23

    No to gratulację :) Widziałam nawet miałam ochote kupić ale nie byłam pewna czy warto

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przecież tego jeszcze nie ma w sklepach :)) dopiero po zakończonym teście wybierają smak, który był najlepszy według testerów i trafi na półki sklepowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię testować różne rzeczy. Od tych spożywczych, po ubrania :) Niedawno mogłam sprawdzić wygodę seksownej bielizny damskiej i jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem. Nie tylko czułam się w niej kobieco, ale też była bardzo wygodna. Testowanie jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zwolenniczką testowania nowych rzeczy :) często zapisuje się jako chętna na sprawdzenie czegoś co dopiero ma wejść do sprzedaży. Najchętniej jednak lubię czytać przedpremierowo książki :) Niedawno zakupiłam wiele tanich książek w księgarni online i nie mogę się doczekać, aż będą przeczytane

    OdpowiedzUsuń