TESTOWANIE

TestMeToo - pierwsze testowanie

16:20

Jakiś czas temu pisałam o rozpoczęciu współpracy z kilkoma portalami zajmującymi się tzw. marketingiem rekomendacji. Tego typu współpraca polega na tym, że wybrany do kampanii tester dostaje pełnowartościowy produkt, a w zamian przygotowuje rzetelną recenzję. 

Nie musiałam długo czekać na swoje pierwsze testowanie. Zaledwie tydzień od rejestracji, na mojej poczcie mailowej pojawiło się zaproszenie do kampanii sklepu à Tab. Jest to sklep internetowy, który oferuje szeroki wybór sprzętów, akcesoriów oraz dodatków do kuchni lub jadalni. Każdy z testerów otrzymał kupon na kwotę 20zł oraz darmową wysyłkę. Oczywiście możliwa była również dopłata do kuponu, w przypadku wyboru droższej rzeczy.

Sporo mi zajęło skompletowanie mojego zamówienia. Niestety strona nie dysponowała wyszukiwarką, która pozwoliłaby na wyszukiwanie produktów w wybranym przedziale cenowym lub chociaż segregację według najniższej lub najwyższej ceny. Ostatecznie udało mi się przebrnąć przez ogromny asortyment sklepu i wybrałam klasyczną filiżankę do espresso, za którą dopłaciłam jedynie symboliczną złotówkę. 



Niezwłocznie po dokonaniu wpłaty, otrzymałam maila o statusie mojego zamówienia, a także byłam informowana na bieżąco o każdym kolejnym kroku podejmowanym przez sklep. Kiedy już przesyłka została nadana, również informowano mnie o stanie wysyłki, zarówno ze strony sklepu, jak i firmy kurierskiej, która miała mi doręczyć zakupiony produkt. Pomimo niewielkich problemów z jej doręczeniem (mowa tutaj o jednym dniu opóźnienia), zamówienie trafiło w moje ręce w całości, a szkło było bardzo dobrze zabezpieczone! Zwracam na to bardzo uwagę, gdyż zdarzyło mi się wiele razy, że paczka, której zawartością było szkło, została uszkodzona w transporcie.

Podsumowując, zakupy w sklepie à Tab były bardzo przyjemne i na pewno polecę sklep innym osobom. Szata graficzna strony jest bardzo czytelna, a sam jej układ pozwala na o wiele szybsze i bardziej przemyślane zakupy niż w sklepie stacjonarnym. Pomimo braku zaawansowanej wyszukiwarki nie znalazłam żadnych poważniejszych minusów!

Mam nadzieję, że to nie było moje pierwsze i ostatnie testowanie, a portal TestMeToo wybierze mnie jako testerkę do kolejnych, bardziej rozbudowanych kampanii.

Przeczytaj również:

0 komentarze